RDSシステムアップグレードに関するAWSからの案内の翻訳2

Dear Amazon RDS Customer,

RDSご利用の皆様へ

As you are aware, Amazon RDS underwent a maintenance event between 26 September 2014 and 30 September 2014 to protect your instances from any security risks associated with the now public Xen Security Advisory XSA-108 (detailed on the AWS Blog:http://aws.amazon.com/blogs/aws/ec2-maintenance-update-2).

お気づきのように、2014年9月26日から30日にpublic Xen Security Advisory XSA-108脆弱性に関連して安全性を高めるためのRDSについてメンテナンスを実施しました。

Prior to this maintenance, Amazon RDS had also announced an independent, mandatory upgrade that would require offline patching, within the window of 8 October 2014 to 28 October 2014, that would affect all MySQL and PostgreSQL instances created before 02 October 2014 00:00:01 UTC.

このメンテナスより先に、オフラインのパッチのために2014年10月2日以前に作成された全てのMySQLPostgreSQLのDBインスタンスを対象にした、2014年10月8日から28日の強制的なアップグレードを独立してアナウンスしていました。

However, the unplanned XSA-108 maintenance forced us to delay progress on this planned maintenance. We also received feedback that having two maintenance events scheduled so close to each other was overly disruptive and that RDS customers want more control over when to install updates and experience maintenance outages.

 しかし、想定していない XSA-108メンテナンスのために、我々はこの計画していたメンテナンスを遅らせる必要が出てきました。我々はこの二つのメンテナンスがあまりに破壊的なくらい近すぎるというフィードバックをもらっています。そして、RDS利用者はメンテナス時間(停電)の実施やアップデートのインストールをもっとコントロールしたいというフィードバックももらっています。

As a result of these factors, we are pushing back our dates for the mandatory RDS maintenance, and are also looking into ways to make RDS instance maintenance more controllable by you.

これらのファクターの結果、我々は強制的なRDSメンテナンスの日付を延期することにしました。またメンテナスをもっと利用者がコントロールできるように変更します。

The mandatory maintenance will now be carried out during the first quarter of 2015.

この強制的なメンテナンスは現在、2015年の初めての四半期で実施予定です。

As before, maintenance will happen during your preferred maintenance window and we will send an email containing more details about your scheduled maintenance at least one month prior to the start of maintenance.

その前に、今度のメンテナンスは、あなたがメンテナンスウィンドウで臨んだ時間にメンテナンスをするようになるでしょう。そして最低でもメンテナンス期間の開始の1か月以上前にメールを送ります。

The email will include detailed maintenance windows for each region, as well as the date after which new instances will have updates applied (that is, all instances created before that date would have to undergo the upgrades).

そのメールは各リージョンのメンテナンスウィンドウの詳細を含んでます。
メンテナンスウィンドウはアップデートを受けるはずの新しいインスタンスも同様に含んでいます(アップグレードを受けるはずの時期(??2014年10月2日??)より前に作成されたすべてのインスタンスが対象だよ。)

In addition, the email will contain information about how you can schedule the update at a time of your choosing if the time chosen by RDS isn’t optimal for you.

加えて、そのメールは、もしも指定されたRDSメンテナンスの時間が好ましくない場合にどのようにアップデートの時間を選ぶかなど情報も含んでいます。

Should you have any questions or concerns, the AWS Support Team is available on the community forums and via AWS Support.

もしももっと質問や心配があればサポートかフォーラムに質問するとよいよ

Sincerely,
Amazon Web Services